KARNIVAL BAHASA INGGERIS KDSR 4

                  

DEWAN SK MATANG

   Selasa , 10/7/2018 - Karnival Bahasa Inggeris peringkat Zon KDSR 4 telah diadakan di SK Matang. Sekolah Kebangsaan Nibong telah berjaya menghantar wakil dalam tiga acara iaitu  Public Speaking, Poetry Recitation dan Story Telling. Empat orang pelajar telah dipilih untuk mewakili sekolah iatu Nur Hasya Insyirah, Mohd Danish Fahim, Mohd Irham dan Ainur Hidayah. Masing - masing dari Tahun 6 dan Tahun 4. 

Antara peserta - peserta yang hadir menyertai karnival



Wakil dari Sekolah Kebangsaan Nibong sempat bergambar di atas pentas


Fahim dan Irham bersama Johan Poetry Recitation dari SK Teris


                Bagi acara Public Speaking, Nur Hasya Insyirah telah berjaya wakili sekolah kerana telah mendapat tempat kedua dalam acara tersebut. Beliau layak bertanding di peringkat daerak pada hari Khamis ini ( 12/7/2018) di SK AJIL. 

Hasya mengambil pingat tempat kedua dalam acara Public Speaking

                 Pihak sekolah mengucapkan tahniah kepada semua peserta dan syabas buat pemenang. Yang belum mendapat tempat, cuba lagi masa akan datang.

                     

Comments

  1. Asalam
    Saya M.Naufal Riefkie Bin Redzuan,
    Saya pemenang Poetry Recitation .
    Saya ingin mengucap kan tahniah Dan syabas kepada SK Nibong kerana dapat menyertai pertandingan tersebut ,saya harap
    Sekolah Kebangsaan Nibong akan menang pada tahun ini....
    Tapi saya dh takde kerana saya sudah melonjakan diri kealam sekolah menengah.....Jika in gin mengetahui saya , saya org yang Dari kiri tu ...... sampai kan salam saya kepada Cg Aslida jika bertemu denganya.. Asalamualaikum

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Tokoh Pelajar SK Nibong 2012

Perlantikan Pengawas Sekolah & Pengawas Perpustakaan

Tindakan Guru Besar Selaku Pegawai Pengesah untuk Permohonan Online e-G Tukar Sesi Jan 2015